“Als ik dit element aanpas in mijn systeem, gaat dat dan werken?”
“Als ik dit element aanpas in mijn systeem, gaat dat dan werken?”
Een veelgestelde vraag van mijn klanten, waarbij ik altijd het volgende antwoord geef:
“Ik heb geen idee!”
Waarom niet?
Omdat het aan mega veel elementen kan liggen.
De engagement op Instagram van een bericht kan op dag 1 X zijn en op dag 2 Y zijn.
Dat is nu eenmaal nooit hetzelfde.
De titel van een email kan klant 1 mega aanspreken en juist klant 2 helemaal niet aanspreken.
Natuurlijk hou je een bepaalde strategie aan om de basis van je (geautomatiseerde) systeem neer te zetten.
Maar daarna is het echt een kwestie van testen!
Waar reageert jouw ideale klanten beste op?
En laat nou net die fase het allerbelangrijkste, maar ook het moeilijkste zijn voor winstgevende ondernemers.
It’s a matter of trial and error!
Aan welke knopen moet je draaien om het beste resultaat te behalen.
Hierbij een aantal knoppen die je kan gaan testen:
Korte of lange onderwerpen in je mails?
Een knop plaatsen in je mail of juist een tekstlink?
Facebook of Instagram advertenties?
Als jij al je elementen in je systeem hebt getest, dan heb jij voor jouw bedrijf de beste resultaten!